Monday, June 27, 2011

6 Bulan

tup tap...dah 6month tak berinteraksi wif u know who....rasa macam dah move on...i know she had a great life....great love....tapi hati aku masih lagi menunggu....
ramai kata aku bodoh, aku setuju,
ramai kata aku gila, aku setuju,
ramai kata move on la, aku setuju
ramai kata chill jodoh tak kemana, aku setuju
ramai kata eh takyah la tunggu, aku setuju
tapi dorang rasa ke apa aku rasa....dorang setuju ke dengan pemikiran aku....aku manusia yang pegang akan janji janji...love bukan permainan....love itu jiwa...jiwa yang memandu otak ku....
harini aku menonton video-video dia....tersenyum seketika....biarlah tiada apa apa...tapi memory masih ku simpan...abadi sampai mati...biar sejarah tak terpadam...biar dulu jadi cerita....
sorry if i cant stop thinking of u...
i miss ur smile...miss those thing that we been thru....miss our laugh...our tears...
sorry....
HER VIDEO

No comments: