Monday, November 24, 2008

FIRDHAUS OTHMAN...

aku tak dapat trima kau pergi macam tu je...banyak budi ko kat aku tak terbalas lagi firdhaus...sejak kau balik dari beijing sampai kau pergi kau tak pernah sakiti hati aku mahupun semua orang...kau sedar tak kau sebenarnya kawan yang paling baik....aku bgtau kerol,abg wan dan semua kawan-kawan...semua terkejut firdhaus...kenapa kau pergi cepat...aku tengok msn kau minggu lepas...offline online...aku tak faham...banyak kali....skarang aku baru mengerti...tu petanda...kalau aku tau kau nak pergi...aku buatkan graffiti dalam bilik kau...kau mintak lama giler kan...aku bukan tak nak buat firdhaus....cuma aku tak confident...kawan...aku ingat lagi kau call aku masa raya...ajak lepak taiping...sorry i cant make it...aku ingat aku bleh jumpa ko seblum kau pergi...tapi tuhan sayang kat kau firdhaus....moga tuhan cucuri rahmat kau....nanti satu hari kita pasti kan ketemu...insyaallah....AL-FATIHAH untuk kamu rakan FIRDHAUS OTHMAN....
kami merindui kamu....

2 comments:

Dewi'Dania said...

alfatihah...

Syazsy said...

al fatihah. hrmmm runtuh jiwa sekejapp apabila hilang sesuatu yg precious kan?